Swipe

Secretaresse directeur - Hoogeveen

Ben jij een organisatorisch talent met een proactieve instelling en een hart voor de zorg? Voor de directeur RVE Noord/Midden zijn wij met spoed op zoek naar een enthousiaste, maatschappelijk betrokken secretaresse voor 32 tot 36 uur per week. 

Wat ga je doen?

Als rechterhand van de directeur bied je organisatorische en secretariële ondersteuning. Je beheert de agenda van de directeur en monitort de mailbox, waarin je berichten prioriteert en zo mogelijk zelfstandig afhandelt. Je stelt zelfstandig correspondentie en (concept)documenten op en zorgt ervoor dat de directeur alle benodigde stukken voor vergaderingen (digitaal) bij de hand heeft. Je plant vergaderingen, bereidt de agenda voor, notuleert en bewaakt de opvolging van actiepunten en afspraken. 

Je fungeert als aanspreekpunt voor zowel interne als externe contacten en zorgt voor een soepel verloop van de communicatie door informatie en afspraken vast te leggen en door te geven.  

Wat vragen wij?

Je bent accuraat, flexibel, stressbestendig, betrokken, vakkundig en toekomstgericht, en beschikbaar van maandag t/m vrijdag (invulling uren in overleg). 

Integriteit is voor jou vanzelfsprekend en je bent taak- en resultaatgericht in je werk. Je kunt proactief denken en handelen.

Je hebt een open houding, een goed gevoel voor humor en je kunt goed relativeren. Je behoudt de rust en het overzicht.

Daarnaast beschik je over: 

  • Een afgeronde relevante opleiding op minimaal MBO 4-niveau
  • Uitstekende digitale vaardigheden, waaronder ervaring met Microsoft Office en diverse (registratie)systemen
  • Minimaal 2 jaar werkervaring als secretaresse
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden
  • Een rijbewijs en auto
     

Wat bieden wij jou?

  • Een warm welkom: we willen dat jij je zo snel mogelijk thuis voelt bij ons
  • Een uitdagende werkomgeving met een betrokken en professionele werksfeer
  • Salaris volgens FWG 40 conform CAO Gehandicaptenzorg (minimaal € 2.672 en maximaal € 3.606 bruto per maand op basis van 36 uur per week)
  • De mogelijkheid om hybride te werken, met middelen om ook thuis een goede werkplek in te richten
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een eindejaarsuitkering en een uitruilsysteem voor fiscaal voordelige aankopen (fiets, computer, telefoon of sportbenodigdheden)
  • Deelname aan het pensioenfonds Zorg en Welzijn (PFZW)
  • Aandacht voor jouw ontwikkeling: we ondersteunen je in verdere groei qua kennis en vaardigheden

Belangrijk om te weten
Een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) en het inwinnen van referenties zijn onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Deze vacature wordt gelijktijdig intern en extern uitgezet. Bij gelijke geschiktheid hebben interne kandidaten de voorkeur. 

Sollicitatieprocedure

Herken jij jezelf in dit profiel? Reageer dan zo snel mogelijk op deze leuke functie!

Wil je eerst meer weten? Neem contact op met Liesbeth Koehorst (secretaresse, 06-13 15 90 23), Anne-Marie Berkel (adviseur P&O, 06-14 10 56 18) of Jack Smit (recruiter, 06-13 74 49 62).

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. 

Over Ambiq

Wij zijn Ambiq, een orthopedagogisch behandelcentrum. We helpen kinderen, jongeren en volwassenen met een licht verstandelijke beperking (LVB) en bijkomende problematiek. Dit doen we met specialistische hulp en behandeling. 

De doelgroep mensen met een licht verstandelijke beperking (LVB) en de daarbij horende vraagstukken, groeit. Bij Ambiq hebben we veel kennis over en ervaring met deze (vaak) complexe vraagstukken. Onze ambitie is om dé specialist LVB te zijn. Onze expertthema’s zijn: trauma, gehechtheid en seksualiteit.

Wij maken gebruik van cookies

Cookies helpen ons begrijpen hoe je de website gebruikt.
Zo kunnen we steeds verbeteren. Wil je meer weten? Lees meer