Swipe

Secretaresse - regio Twente

Ben jij een secretaresse in hart en nieren en draagt je de zorg een warm hart toe? Kom dan ons team versterken als secretaresse in de regio Twente voor 18 uur per week.

Wat ga je doen? 

Als secretaresse ben je verantwoordelijk voor het uitvoeren van secretariële, administratieve en organisatorische ondersteuning aan een clustermanager en een aantal behandelgroepen. 
 
Belangrijkste werkzaamheden: 

  • Je verwerkt cliëntinformatie in de verschillende systemen.
  • Je hebt contacten met verwijzers met betrekking tot de administratieve opvolging van (toegewezen) indicaties.
  • Je stelt correspondentie op en bewaakt de opvolging ervan.
  • Je archiveert correspondentie en documenten in het digitale archief, signaleert hiaten in gegevens en geeft deze door aan de leidinggevende.
  • Je organiseert op verzoek van betrokkenen in- en externe bijeenkomsten en vergaderingen.
  • Je bereidt in overleg met de clustermanager vergaderingen voor en zorgt voor de verzending van vergaderstukken.
  • Je verzorgt de verslaglegging en distributie van de notulen van vergaderingen.
  • Je maakt afspraken voor de clustermanager, gedragswetenschappers en therapeuten, bewaakt de agenda’s en attendeert op gemaakte afspraken. 

Wat bieden wij jou?

  • Warm welkom: je krijgt een plek in een team dat jou met open armen verwelkomt en waar je je direct thuis zult voelen.
  • Salaris: conform cao gehandicaptenzorg FWG 35 (minimaal € 2.393,- en maximaal € 3.360,- bruto op basis van 36 uur per week).
  • De mogelijkheid om hybride te werken: met middelen om ook thuis een goede werkplek in te richten.
  • Uitstekende arbeidsvoorwaarden: inclusief goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een eindejaarsuitkering, een uitruilsysteem voor voordelige aankopen (bijv. fiets, computer, sportbenodigdheden), en een thuiswerkvergoeding.
  • Een contract voor onbepaalde tijd: we zijn op zoek naar collega’s die zich voor langere tijd aan Ambiq wil verbinden.
  • Pensioenregeling: deelname aan het pensioenfonds Zorg en Welzijn (PFZW).

Wat vragen wij?

Je bent accuraat, flexibel, stressbestendig, betrokken, vakkundig en toekomstgericht, en beschikbaar van maandag t/m vrijdag (invulling uren in overleg). 

Integriteit is voor jou vanzelfsprekend en je bent taak- en resultaatgericht in je werk. Je kunt proactief denken en handelen.

Je hebt een open houding, een goed gevoel voor humor en je kunt goed relativeren. Je behoudt de rust en het overzicht. 
 
Daarnaast beschik je over:  

  • Een afgeronde relevante opleiding: op minimaal MBO 4-niveau.
  • Uitstekende digitale vaardigheden: waaronder ervaring met Microsoft Office en diverse (registratie)systemen.
  • Ervaring: minimaal 2 jaar werkervaring als secretaresse.
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden.
  • Een rijbewijs en auto

Een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) en het inwinnen van referenties zijn onderdeel van de sollicitatieprocedure. 

Sollicitatieprocedure

Herken jij jezelf in dit profiel? Reageer dan zo snel mogelijk op deze leuke functie! 
 
Wil je eerst meer weten? Neem contact op met Nicolle Schenk (clustermanager, 06-13 15 64 53) of Carla Wesselink (secretaresse, 06-51 09 16 52).  


Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.  

Over Ambiq

Wij zijn Ambiq, een orthopedagogisch behandelcentrum. We helpen kinderen, jongeren en volwassenen met een licht verstandelijke beperking (LVB) en bijkomende problematiek. Dit doen we met specialistische hulp en behandeling. 

De doelgroep mensen met een licht verstandelijke beperking (LVB) en de daarbij horende vraagstukken, groeit. Bij Ambiq hebben we veel kennis over en ervaring met deze (vaak) complexe vraagstukken. Onze ambitie is om dé specialist LVB te zijn. Onze expertthema’s zijn: trauma, gehechtheid en seksualiteit.

Wij maken gebruik van cookies

Cookies helpen ons begrijpen hoe je de website gebruikt.
Zo kunnen we steeds verbeteren. Wil je meer weten? Lees meer