Omdat je bij Ambiq op diverse plekken aan de slag gaat en ons werkgebied zich uitstrekt over Noord- en Oost-Nederland, nodigen we ook kandidaten uit die verder weg wonen binnen deze regio om te solliciteren.
Functieomschrijving
Jij bent onze financieel expert. Daarbij volg je financiële ontwikkelingen en aangelegenheden, deze vertaal je naar consequenties voor het bedrijfseconomisch beleid, de planning & control cyclus en je adviseert de leidinggevende hieromtrent. Je levert een bijdrage aan de ontwikkeling van plannings- en control principes, richtlijnen en –procedures, in overeenstemming met de geldende interne beleidskaders en wet- en regelgeving. Daarbij signaleer en analyseer je eventuele knelpunten in de ontwikkeling en uitvoering van het bedrijfseconomisch beleid en de planning & control cyclus, geef je verbetervoorstellen aan de leidinggevende en onderneem je benodigde acties om verbetervoorstellen te bewerkstelligen.
Je verzamelt gegevens, controleert gegevens op juistheid en volledigheid, signaleert afwijkingen en analyseert en verwerkt gegevens tot rapportages en/ of voorstellen op operationeel/ tactisch niveau. Samen met collega’s stel je het jaarbudget op voor onderdelen van de organisatie en overleg je hiervoor met betrokkenen. Je levert een bijdrage aan het opstellen van een financieel (meer)jarenbeleidsplan, de begroting, bedrijfsrapportages en het jaarverslag. Daarvoor verzamel je relevante informatie en stel je specificaties op. Je levert een bijdrage aan de totstandkoming van liquiditeitsoverzichten- en prognoses en de daarbij behorende toelichting.
Afhankelijk van je ervaring zal jouw takenpakket uitgebreider zijn en zul jij je naast bovenstaande bijvoorbeeld ook bezig houden met kostenprijsonderzoeken en meegaan naar gesprekken in de verschillende zorgregio’s.
Dit bieden wij jou
Bij Ambiq staat jouw persoonlijke en professionele groei centraal. We geloven dat je het beste kunt doen wat je leuk vindt en waar je goed in bent. Verder bieden wij:
- Warm welkom: je krijgt een plek in een team dat jou met open armen verwelkomt en waar je je direct thuis zult voelen.
- Salaris: Afhankelijk van je ervaring geldtFWG 55 (minimaal € 3.347 en maximaal € 4.902 bruto op basis van 36 uur per week).
- Een uitdagende werkomgeving: in een betrokken en professionele werksfeer met een hecht en specialistisch team.
- Flexibiliteit: een organisatie waar hybride werken van toepassing is, waardoor, indien de situatie het toelaat, je flexibel je werklocatie kunt bepalen.
- Uitstekende arbeidsvoorwaarden: inclusief goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een eindejaarsuitkering, een uitruilsysteem voor voordelige aankopen (bijv. fiets, computer, sportbenodigdheden), en een thuiswerkvergoeding.
- Een contract voor onbepaalde tijd: we zijn op zoek naar collega’s die zich voor langere tijd aan Ambiq willen verbinden.
- Pensioenregeling: deelname aan het pensioenfonds Zorg en Welzijn (PFZW).
- Reiskostenvergoeding.
- En een thuiswerkvergoeding.
Wat vragen wij van jou?
We zijn op zoek naar een adviseur planning en control met voorkeur iemand die ervaring heeft in een soortgelijke rol.
Verder vragen we:
- Een relevante opleiding: een afgeronde beroepsgerichte opleiding op Hbo-niveau, in de richting van Accountancy, HEAO, bedrijfseconomie of andere relevante opleiding.
- Ervaring: in deze rol zijn wij op zoek naar een kandidaat met een aantal jaren relevante werkervaring.
- Achtergrond in de zorg: is geen vereiste, maar wel een pré.
- Flexibiliteit: je bent bereid om af te reizen naar locaties in de regio Twente en Noord-Midden. Elke controller heeft een regio of een deel van een regio onder zijn of haar hoede.
- Een recente Verklaring Omtrent Gedrag (VOG): vanzelfsprekend mag je deze bij ons declareren als je bent aangenomen.
Daarnaast is het inwinnen van referenties een onderdeel van deze sollicitatieprocedure.
Team Ambiq
Finance en control bestaat uit: Planning en Control, financiële administratie incl. roosterplanner en salarisadministratie. Als adviseur maak je onderdeel uit van het team Planning en Control, welke bestaat uit een vijftal medewerkers. Wij starten de week gezamenlijk met een werkoverleg op maandag op het dienstencentrum in Hengelo.
Ben je enthousiast of wil je meer weten?
Dan kun je contact opnemen met Marcel Hesselink, Businesscontroller bij Ambiq. Je kunt Marcel telefonisch bereiken via 06 41 36 09 48 of per e-mail via m.hesselink@ambiq.nl.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.