Wil je dat we met je meedenken over de zorgvraag die er speelt of weet je niet zeker of de cliënt op zijn of haar plaats is bij ons? Neem dan gerust contact op met onze afdeling Intake.
Wil je dat we met je meedenken over de zorgvraag die er speelt of weet je niet zeker of de cliënt op zijn of haar plaats is bij ons? Neem dan gerust contact op met onze afdeling Intake.
Hoe loopt het proces na aanmelding?
We nemen je graag stap voor stap mee in onze werkwijze, zodat je weet waar je aan toe bent.
Welke documenten zijn nodig voor de screening?
Aanvullende documenten hebben we nodig voor een zorgvuldige screening en om tot het juiste behandeladvies te komen. Je kunt hierbij denken aan een psychologische rapportage, behandelrapporten, overzicht hulpverleningsgeschiedenis, incl verslaglegging etc. Voor aanmelding volwassenenzorg graag CIZ indicatie besluit en beschikking van mentorschap/bewindvoering/curatorschap en woonprofiel.
Hoe kan ik de documenten opsturen?
Aanvullende documenten kunnen niet direct meegestuurd worden met het aanmeldformulier. Je kunt de documenten versturen via de beveiligde omgeving van Zivver.
Ik heb vragen over de wachtlijst; waar kan ik terecht?
Neem gerust contact op met onze afdeling Intake via 088 - 777 6000 of ons contactformulier.